Detail stuff GB

Discussion in 'An Eye For Detail' started by Workdawg, Apr 10, 2009.

  1. ZoomZoom Diva

    ZoomZoom Diva New Member

    LOL! Something to make up for all the %$#^&%$^ styrofoam packing peanuts!
     
  2. Workdawg

    Workdawg NARWHAL

    Oh My, what is this?
    [​IMG]

    Packing peanuts!?!? I hate those things...
    [​IMG]

    Ooo, you can see some goodies now.
    [​IMG]

    Pulled a couple things out... both are Pickl├Ęs, that sucks.
    [​IMG]

    Tire brushes... they came like that. I think they're makin out. <.< >.>
    [​IMG]

    I'll just put these here.
    [​IMG]

    Everything is in paper bags, what's in this one...
    [​IMG]

    More damn tire brushes? omgwtfbbq
    [​IMG]

    Put these with the other ones.
    [​IMG]

    Let's grab another box...
    [​IMG]

    Into the pile!
    [​IMG]

    Random paper bag #2!!
    [​IMG]

    Bottled water? interesting... It doesn't look like they included enough to wash my car with though :/
    [​IMG]

    Paper bags gogogo!
    [​IMG]

    Microfiber soap, I don't remember ordering that, oh well. (Turns out it came with pickles' mircrofiber kit)
    [​IMG]

    I'll just put these over here.
    [​IMG]

    Moar paper bags!
    [​IMG]

    MOAR PICKLES' STUFF?!?! WTF IS THIS?
    [​IMG]

    This paper bag looks interesting...
    [​IMG]

    Eight items later and I FINALLY open something that's mine.
    [​IMG]

    Into the pile!
    [​IMG]

    This bag is soft, maybe it's my guzzler towels!
    [​IMG]

    Nope, of course not... it's PICKLE'S TOWELS. (I smell a conspiracy, time to consult with my friend...)











    [​IMG]

    Just kidding, back on track: microfibers
    [​IMG]

    I think I'm gunna need to rearrange the pile
    [​IMG]

    I hope this isn't a pipe bomb
    [​IMG]

    Srsly? It's pickles' Stoners stuff. How much crap did he order?
    [​IMG]

    I digress
    [​IMG]

    Paper bag number 6
    [​IMG]

    Ooh, more stuff for me... of course it is bundle with Pickles' stuff, the plot thickens...
    [​IMG]

    Another soft bag, guzzlers?!
    [​IMG]

    Nope, washmitts, we ordered 3 though...
    [​IMG]

    The pile grows!
    [​IMG]

    Another soft paper bag.
    [​IMG]

    Another wash mitt.
    [​IMG]

    THE LAST PAPER BAG, ZOMG
    [​IMG]

    Finally! The guzzlers. I thought they'd be bigger in person (being named after my mom and all) :/
    [​IMG]

    The last big box, woot... stuff for me!
    [​IMG]

    Awwww :(
    [​IMG]

    YAY! :)
    [​IMG]

    Packed everyone elses stuff back up.
    [​IMG]

    Woo, that was a lot of work, I'm thirsty
    [​IMG]

    This must be why they gave me a bottle of water
    [​IMG]

    Ahhhh
    [​IMG]
     
  3. Z-licious

    Z-licious Guest

    I like this story. It has a happy ending. But I thought you ordred a lot more stuff?
     
  4. Workdawg

    Workdawg NARWHAL

    The Klasse kit has quite a bit of stuff in it.
     
  5. Picklz

    Picklz SUDO Make me a SAMCH

    I was LMAO at you pulling item after item of mine out. Hopefully can get the stuffs from ya next week.
     

Share This Page